Nord foto d.o.o. [d i g i t a l n e  p o v e č a v e]  

VPLIV KVALITETE
_________________

VPLIV KVALITETNE IZDELAVE REKLAMNE FOTOGRAFIJE (POVEČAV, TRANSLUCENTNIH FOLIJ, FOTOGRAFIRANJA IZDELKOV ALI FOTO PROMOCIJSKIH TISKOVIN), NA POTENCIALNO STRANKO PODJETJA ALI POSAMEZNIKA

- Dokazano je, da lahko kvalitetna reklamna fotografija drastično poveča uspeh vašega promocijskega gradiva, ali pa v primeru, da je fotografija nekvalitetna, tudi zmanjša. Poleg tega opazi vašo reklamno fotografijo nekaj deset več ljudi, kot pa tekst. Velikokrat je ravno dobro izbrana, prepričljiva, kvalitetna reklamna fotografija razlog in povod, da promocijski material sploh zainteresira stranko in ga začne brati.


- Hkrati lahko dobra vizualna podoba sama po sebi kaže na ugled podjetja, istočasno pa lahko zaradi slabo izbrane in nekvalitetno izdelane reklamne fotografije, stranke podjetje pozicionirajo kot manj kvalitetno (po principu: kakšni so promocijski materiali, takšno je podjetje).

- Dober primer je razstavno mesto podjetja na sejmu. Lep celosten izgled razstavnega prostora je povabilo k ogledu razstavljenih izdelkov. Izvirnost in kakovost razstavnega prostora povečujeta ugled podjetja in dajeta slutiti o kakovosti njegovih izdelkov.

- Čedalje bolj podjetja in posamezniki ugotavljajo, da je odločitev za kvalitetno izdelano reklamno fotografijo strateškega pomena in da je to področje, kjer je bolje zaupati strokovnjaku, kot pa tvegati.

 

.: podjetje .: storitve .: lokacija .: kontakt  
.: e-pošta
Design in izvedba: Oxystudio