VPLIV
KVALITETE
_________________
VPLIV KVALITETNE IZDELAVE
REKLAMNE FOTOGRAFIJE (POVEČAV, TRANSLUCENTNIH FOLIJ, FOTOGRAFIRANJA
IZDELKOV ALI FOTO PROMOCIJSKIH TISKOVIN), NA POTENCIALNO STRANKO
PODJETJA ALI POSAMEZNIKA
-
Dokazano je, da lahko kvalitetna reklamna fotografija drastično
poveča uspeh vašega promocijskega gradiva, ali pa v primeru, da
je fotografija nekvalitetna, tudi zmanjša. Poleg tega opazi vašo
reklamno fotografijo nekaj deset več ljudi, kot pa tekst. Velikokrat
je ravno dobro izbrana, prepričljiva, kvalitetna reklamna fotografija
razlog in povod, da promocijski material sploh zainteresira stranko
in ga začne brati.
- Hkrati lahko dobra vizualna
podoba sama po sebi kaže na ugled podjetja, istočasno pa lahko zaradi
slabo izbrane in nekvalitetno izdelane reklamne fotografije,
stranke podjetje pozicionirajo kot manj kvalitetno (po principu:
kakšni so promocijski materiali, takšno je podjetje).
- Dober primer je razstavno
mesto podjetja na sejmu. Lep celosten izgled razstavnega prostora
je povabilo k ogledu razstavljenih izdelkov. Izvirnost in kakovost
razstavnega prostora povečujeta ugled podjetja in dajeta slutiti
o kakovosti njegovih izdelkov.
- Čedalje bolj podjetja in
posamezniki ugotavljajo, da je odločitev za kvalitetno izdelano
reklamno fotografijo strateškega pomena in da je to področje,
kjer je bolje zaupati strokovnjaku, kot pa tvegati.
|
|